STM32 cube & CAN

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Prosinec 4 16:23:46 CET 2015

Ahoj,
   mořím se CUBEMX (tedy musím prohlásit, že mě dost zklamalo), a nemohu nalézt nějaké použitelné příklady (nejen) pro CAN
(tedy dost dlouho jsem v CUBE hledal něco jako konfiguraci včetně rychlosti a bodu čtení, konfigurace ID, filtrů bufferů
a nalezl jsem jen nastavení pro několik registrů). Nenašla by se nějaká dobrá duše, která by mě poslala správným směrem k
nějakým použitelným příkladům, abych opět nemusel číst podrobně dokumentaci a zdrojáky ...

Například pro  strukturu CAN_FilterConfTypeDef mám tři tušen co myslí tou 16bit konfigurací a jak zarovnávají 28 bitů/11
bitů. Vsadím se, že správně bude to co mě ani nenapadlo :-(.

Jsem asi už moc moderní, a když se řekne middleware, představuji si abstrakci nad HW a ne divný driver ...

ced