OT Urceni casu v USA

Čtvrtek Prosinec 3 21:03:47 CET 2015

Oni v Rusku, v te zemi, kde maj ty dny naky pomichany, neco skutecne _pochopili_?

Me osobne teda je uplne jedno, jestli zustane zimni nebo letni (snad leda ze bych se
radsi ideove spojoval se Zapadem nez s Vychodem), hlavne aby se to porad nemenilo.
Asi mam v sobe nejakou digitalni techniku nebo co, nevadi mi setrvaly stav, zato
zmeny me stoji sily velmi mnoho. Asi leakage a spatnej power dispatch.

D.O.