OT - DHL doprava

Středa Prosinec 2 11:57:38 CET 2015

Kdyz to bychom dopadli jako Rainman a nemohli pouzivat nic, zadna prepravka neni
100%. PPL mi rozbilo flasku s chloroformem, Fedex nerekl, ze mu neco chybi k
procleni a vyhnilo to, DPD opakovane nedorucili "pro nezastizeni" i kdyz tu je
recepce 24/7, Alza kuryr nenasel budovu univerzity atd.

Naposled pred tremi tydny mi balicek prisel do CR, dostal BA977712293VV, vstoupil na
SPU a ... nic. A to zrovna tenhle sel z Ciny jen 6 dni misto obvyklych nekolika
tydnu. Pani z infolinky mi ted odpovedela:

    velmi lituji, ale o Vámi uvedené zásilce nejsou v našem interním datovém
    záznamu k dispozici úplné údaje (pravděpodobně chybou v nasnímání dat);
    nelze proto bohužel zjistit, kde se zásilka v tuto chvíli nalézá.
    Doporučuji Vám proto kontaktovat odesílatele a dohodnout se, aby zásilku s
    podacím lístkem reklamoval, případně Vám předal podací doklad, s kterým
    můžete reklamovat i Vy jako adresát.

Cili to je cesta, jak postak neco muze zabordelit nebo "odklonit", pro me to vyjde
nastejno. Nevimco nenasnima a kdo to pak dohleda. Dokazete si nekdo predstavit, jak
to Cinan reklamuje nebo mi posila podaci doklad?

Samozrejme ze po dispute dostanu penize zpatky, ale ne vsechny kvuli kursum a platbe
kartou, kdyz si to koupim znovu, tak uz to nebude za tu predchozi cenu a jeste s tim
ztracim cas. Achjo.

D.O.