multiplexovani PT1000

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 2 03:55:23 CET 2015

Jojo, dioda drží. Samozřejmě skleněné pouzdro.
Četl jsem myslím někde na webu, že to někdo zkoušel snad až do 600C.
To už ale nemám jak snadno realizovat, tak jsem skončil u těch 400C.

To gatilo: jasně, klesalo to pak po nějaké hyperbola. Ale k měření to stále
bylo slušně použitelné.

Zabudoval jsem si jednu diodu napevno do žehličky (jediná nenapařovací
co máme doma) a vyvedl na konektor ven, používám to na měření teploty
pro toner-transfer, laminaci fotoresistu, pájení kontaktním přetavením atd.

PL