Takto sa robia diplomovky na Zilinskej univerzite

Středa Prosinec 2 01:47:17 CET 2015

Vůbec mě to nepřekvapuje. Teď jen narychlo jsem našel tuhle bakalářku
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwj-3oye87vJAhXLWxQKHRfeC3gQFggsMAA&url=https%3A%2F%2Fwww.vutbr.cz%2Fwww_base%2Fzav_prace_soubor_verejne.php%3Ffile_id%3D18897&usg=AFQjCNES1BdX44pCpYGtAO-J8E9SsjcscA&bvm=bv.108538919,d.d24&cad=rja

od strany 12 do strany 14
http://vaelektronik.cz/dcf_cteni.html a další texty, nechce se mi to teď
hledat. Tyhle věci jsem už viděl ve víc diplomkách na tohle téma. Ale
chlapec to má aspoň poctivě uvedené v použité literatuře.

Ostatně DDS - musím si ten princip znova projít, že bych si udělal
rozmítač pro ladění feritek pro DCF. Teď jsem těch přijímačů zase dělal
víc a už mě nebaví kroutit knoflíkem - procesor by to měl zvládnout. Ani
signál nepotřebuju filtrovat, o to se postará rezonátor, který ladím.
Jen aby to šlo v dostatečně malém kroku ladit.

Anděl