multiplexovani PT1000

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 1 17:31:48 CET 2015

Já jsem zatím měl štěstí. Sice píšu zevšeobecňující "eBay", je to pro mě
něco jako
synonymum pro "z Číny". V reálu je kupuju na AliExpress.
Teď nedávno mi zrovna dorazila další zásilka 10ks chipů a 5ks
kapotovaných čidel,
která jsem zatím nekontroloval. Tak jsem zvědavý, snad se moc nepohoršili.

Dostal se mi teď do ruky pěkný kousek od Analog Devices, digitální čidlo
ADT7420.
Chlubí se tím, že jsou nepřesnější digitální čidlo na trhu, max. +-0.2C
v rozsahu -10 do +85C.
A zrovna Analogu se myslím dá docela věřit, že nekecá.
Zatím nestíhám a tak leží v šuplíku. Ale až bude chvilka, tak se docela
těším, že si z něho
udělám kalibrátor pro ostatní čidla.

PL