OT - DHL doprava

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Úterý Prosinec 1 17:16:30 CET 2015

Zdravim,
S Geisem mam nejhorsi zkusenosti dlouhodobe a je jedno jestli jsou Vanoce ci
cokoliv jineho.
Od te doby co spousta eshopu presla k nim (jsou nejlevnejsi) nechavam si
radsi baliky posilat na postu.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr
Zahradnik
Sent: Friday, November 27, 2015 9:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - DHL doprava

Původní zpráva ze dne 27.11.2015 od Jindrich Fucik:

> Závidím, já mám zásilku z TME kousek od baráku, ale už několikátý den
> krouží po překladišti. Na telefonní dotaz mi paní řekla "ona nám
> neodešla z překladiště", tak jsem jí řekl, že nemohla, bo nemá
> nožičky.

To si tam v Geisu asi posílají z jednoho konce překladiště na druhý.
Binec. Posledních 14 dní jsem taky u DPD zaznamenal problémy, které jsem
neviděl celý rok. Tyhle firmy prostě nejsou připravené na Vánoce, vždycky je
to překvapí a ochromí jako silničáře sníh.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz