OT Hobbyking

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Pondělí Srpen 31 13:23:29 CEST 2015

Tuším že z EU skladu by to mělo být proclené.

Alespoň tam teda nemají před platbou takovej ten výběr deklarované
hodnoty zásilky, což by tomu i nasvědčovalo.

Jinak já mám zásilku z EU teď zrovna na cestě dnes v 9:54 odešla z
něměcka, cena cca 60$. Tak když vydržíte, snad by to dnes nebo zítra
mohlo dorazit, tak pošlu čerstvé informace.

Tak postavte tricopter :-)

Libor