OT - Porovnani rychlosti vypoctu 32-bitove a 64-bitove aplikace

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Srpen 29 19:33:18 CEST 2015

No a tady by mohl (teoreticky) prinest urcita pozitiva .NET. Jelikoz se
preklada az pri spusteni ma prekladac presne informace v jakem prostredi
pobezi (32/64 bit, kolik procesoru, kolik jader, jake procesory s jakou
instrukcni sadou a hromada dalsich veci, ktere by pripadne mohly ovlivnit
beh) a presne podle toho by mohl prekladat/optimalizovat. Zda to ovsem
opravdu dela - to netusim, relevantni informace jsem nenasel (teda - podle
32/64 systemu udela 32/64 aplikaci, ale zbytek - cert vi)
Marek