OT - Porovnani rychlosti vypoctu 32-bitove a 64-bitove aplikace

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Srpen 29 17:54:18 CEST 2015

 29.8.2015, 17:49:54

Laicky to chapu tak, ze pokud je promenna 64b, tak 64b proc. provede
prislusnou operaci v jednom kroku, kdezto 32b proc to musi delat
nadvakrat + nejaka rezie a ejhle 3x delsi beh je tu.
Pokud by promenna byla 32b melo by to byt, v obou rezimech, +-autobus
stejne rychle.
Je takova uvaha spravna ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz