[OT][AUTO] Ako zvysit viskozitu kvapaliny do ostrekovaca

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 27 12:14:14 CEST 2015

>Gratuluju k vyreseni problemu - ja bych sel spis cestou nakupu noveho
>cerpadla - ono to stoji jen par stovek...

Dakujem.

No, aj tak by som to cerpadlo musel vytiahnut, takze v tomto sa postup
nelisil; usetril som nie tych par eur ale najma cas (neviem o dobrom
obchode s tymto druhom tovaru, resp. v servise by si auto nechali pol
dna). A ako som bol pisal, uz nebolo co stratit, tak som ho rozobral.

Nie je vylucene, ze nakoniec bude treba to nove cerpadlo kupit, ale teraz
aspon viem ze to viem vymenit.

> Doporucujem nieco taketo [vzpery], obcas mavaju aj v Lidli.

Ja viem, dakujem, ale ja by som nevyuzil. Toto je asi vrchol toho co som
ochotny s autom robit, a bolo to skor zo zvedavosti plus naposledy ked som
bol na jar v servise tak som to spomenul, ale zrovna ten ostrekovac bol v
rezime ze isiel, tak mi ho nevymenili.

> Zdravím, toto samé se mi stalo loni po nalití zimní kapaliny z LIDLu.

No, nespominam si ze by som taketo kupoval prave v LIDLi, ale na druhej
strane to kupujem hocikde kde to uvidim (trebars v Metre), a smrdi to teda
po vselicom. Ono to sice hovorim ako vtip s tym nebezpecnym odpadom, ale
pokladam za nie uplne vylucene ze sa do toho recykluje napriklad odpadny
lieh z nejakeho umyvacieho procesu, sice vycisteny od mechanickych
necistot ale obsahujuci nejake nie prilis definovane chemikalie. Ono aj
ten obycajny technicky etanol sa denaturuje kadecim a tej gume mozu vadit
aj male mnozstva cojaviem acetonu napriklad.

wek