Pošta po 1001

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Srpen 27 07:53:45 CEST 2015

Dobrý den

Tak já bych se České pošty s dovolením zastal.  Pokud si mohu vybrat
mezi jakoukoliv ze soukromých spedičních společností a poštou, vždy
volím radši poštu. Na poštu se mohu stavit kdy chci sám, nemusí nikdo
být doma a čekat na řidiče a zatím mi vše přišlo bez problémů. Ťuk.Ťuk.
Jsem trochu specifický případ, bydlím na samotě a musí se ke mně dva
kilometry lesem, což je pro řidiče soukromých firem špatný kšeft, to
chápu. Ale to přece není můj problém. Co já si vždycky musím
vyslechnout, když mi mají něco doručit. "Kde to je ? Jo, tam? Tam já
nepojedu. To je daleko.Je tam špatná cesta.  Já mám za auto hmotnou
zodpovědnost, víte. Že tam jezdí každej? Tak jo, co mám s váma dělat.
Budu tam mezi devátou a jedenáctou." Vždycky jim musím říct, že jsem si
za dodání zaplatil, že inzerují dodání kamkoliv, že  mám adresu i s
čislem popisným a že jestli mi to tedy nedovezou ať to vrátí odesilateli
a sdělí mu, že to neumí doručit. To funguje vždycky. Asi se jim nechce
vyplňovat papíry pro vrácení. Ale ty ksichty jaký dělají když konečně
přijedou. To u zubaře se určitě tváří příjemněji.Teď se někteří naučili,
že mi to mohou nechat dole v obchodě ve vesnici - tedy když se za to nic
neplatí. Dokonce mi někdy ani nezavolají a dozvím se, že mi něco přišlo
až mi paní z obchodu volá, že tam mám zase balík. Netvrdím, že jsou
takoví všichni. Někteří jsou v pohodě. Ale bohužel se ti řidiči dost
mění a tak nikdy nevím kdo přijede a jaký pindy si zas budu muset
vyslechnout.
Zato pošta. Léta ta stejná a příjemná paní, u nás na vesnici skoro vždy
bez front, když nemám čas se pro něco stavit v termínu, jde to prodloužit.
Jedinej problém je, že většina eshopů zasílání Českou poštou nenabízí,
ušetřilo by mi to dost nervů.
A pak je ještě potenciální problém, že tu poštu u nás chtěli zavřít. Ale
doufám, že z toho snad sešlo.
Chápu, že jinde může pošta fungovat hůř. Lidi jsou různí ale mám obavu,
že ty moderní progresivní cosi cosi spediční firmy jsou vhodný tak asi
pro důchodce ve velkoměstě, než pro zaměstnanýho člověka, co je pořád v
pohybu.

Staňa