poradte telefon

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Srpen 26 21:01:46 CEST 2015

Nemusí to být jen procesorem. Mám podobný případ. Na chaloupce mizernej signál O2 -na hranici použitelnosti. Pokud položím telefon na parapet uprostřed okna a nevezmu ho do ruky je komunikace téměř bez problémů, ale jen ho vezmu do ruky, asi odsaju signál a komunikace klekne. Naprosto pravidelně. Takže telefon dám nahlas a normálně volám. Zkuste to taky.
pg