poradte telefon

Zdeněk zdej na atlas.cz
Středa Srpen 26 20:58:33 CEST 2015

Také je možné, že zastíní signál tím, jak mobil vezme do ruky.
Zrovna nedávno jsem četl v nějaké diskusi, že určitý mobil má dobrý signál
GPS, dokud je někde položený. V ruce má ale signál špatný...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, August 26, 2015 8:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: poradte telefon

Dovolím si oživit starší téma, hledám jaký mobil koupit. Kamarádka má iGET
blackview V3B http://www.iget.eu/cs/blackview-v3b
a když má slabší signál, mobil zazvoní a když to vezme, signál zmizí.
Takže předpokládám že jak procesor začne něco dělat, zaruší vstup přijímače.
Kdysi v hodně dávných dobách byly testy zaměřené i na citlivost přijímačů v
mobilech. Zabývá se s tím někdo i u těch současných?
Anděl