poradte telefon

Středa Srpen 26 20:51:04 CEST 2015

Dovolím si oživit starší téma, hledám jaký mobil koupit. Kamarádka má
iGET blackview V3B
http://www.iget.eu/cs/blackview-v3b
a když má slabší signál, mobil zazvoní a když to vezme, signál zmizí.
Takže předpokládám že jak procesor začne něco dělat, zaruší vstup
přijímače.
Kdysi v hodně dávných dobách byly testy zaměřené i na citlivost
přijímačů v mobilech. Zabývá se s tím někdo i u těch současných?
Anděl