vhodny typ tranzistoru

Středa Srpen 26 09:34:55 CEST 2015

Však je tam jen 10 cm šňůry (šedý plochý kabel). Komunikace probíhá na
cca 1 MHz a pro ustálení tam je asi 400 ns. Pokud použiju přímo výstup z
programovadla, tam je u těch obousměrných dat zvlášť vstup a výstup
klíčovaný nějakým OE, který jde v podstatě na tvrdo (malý ochranný
odpor). Procesor na druhé straně jde taky na přímo. Tam je to z hlediska
kapacity bez problémů. Právě v tom AN124 je popsané, jak dráty pro C2
využít i jako vstupy/výstupy pro něco jiného. Tam už se ty oddělovací
rezistory používají s tím, že tam omezení jsou. Podle toho jsem dělal i
to obousměrné galvanické oddělení. Pověsit na ty dráty ještě
tranzistory, kterýma to budu klíčovat, to snad napadlo jen mě a taky
jsem narazil :-(
Já vím, je to celé připojené přes USB a mohl jsem koupit krabičku pro
oddělení USB. Ale komerční DC/DC konvertory mají obvykle vazební
kapacitu nad 60 pF, tady se mi povedlo že to celé má jen 3 pF. Přišlo mi
to elegantnější :-)
Anděl