Cakanie na dlhodobe skusenosti s rozsiahlejsou instalaciouLEDsvetiel; was: ilegalny tovar

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Středa Srpen 26 08:34:56 CEST 2015

kazdom elektre t.j. v kazdej tretej dedine nad 1000 obyvatelov.

Podľa Zhaga štandardu kúpiš len na objednávku (Philips, Vossloh-Schwabe,
Tridonic,...) . Ale nie najlacnejšie.

"Bežné" komponenty (zrejme nespĺňajúce Zhaga štandard) aj vo viacerých
e-shopoch (gugl toho vysype...).

V Bau-xx ešte nie, ako som písal, LED osvetlenie je v začiatkoch.....
Ale smeruje to k tomu.

viz: http://www.zhagastandard.org/books/book2/   -  vymeniteľný LED modul
(bajonetový systém) s integrovaným driverom.
alebo: http://www.zhagastandard.org/books/book5/ - detto, ale bez drivera,
ten je externý.

p.j.

Dňa 26. augusta 2015, 8:12, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):