Audio stream

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Srpen 25 23:18:34 CEST 2015

Pred par lety jsem nasledujicim skriptem nahraval pohadky:

#!/bin/bash
# skriptu se predava jeden parametr - delka nahravani v minutach

/usr/bin/streamripper http://mp3stream4.abradio.cz:8000/pohadka128.mp3
-d /media/data -D "Radio Pohadka - 128kbps MP3/" -o larger -t
--codeset-relay=UTF-8 --codeset-metadata=UTF-8 &> /dev/null &

sleep $1m
kill $!