[!!Mass Mail]Re: ilegalny tovar

Úterý Srpen 25 20:58:26 CEST 2015

Teď jste mi připomněl: Tuším že jsou jakousi přitroublou směrnicí v EU zakázány matné žárovky?
Je to pravda? Co tam komu vadilo???

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Tuesday, August 25, 2015 3:22 PM
To: HW-news
Subject: [!!Mass Mail]Re: ilegalny tovar

>Přesně tak. Do obyváku v paneláku jsem si před 20 lety koupil 5 ramenný
>lustr jen proto ľe se líbil ľeně. Do tak malé místnosti by stačila
>jedna 100W ľárovka,

Presne tak - my elektrikari vieme, ze vo vacsine miestnosti bohate staci jedna hola objimka (no dobre, kvoli estetike nech je keramicka, a je to aj take solidnejsie) a v nej jedna 100W ziarovka (pre estetov matna, aj ked neviem ci sa take nieco v EU vobec smie verejne napisat); ale tie zeny, tie nie, tie musia furt nieco vymyslat... ;-)

wek