Cakanie na dlhodobe skusenosti s rozsiahlejsou instalaciou LED svetiel; was: ilegalny tovar

Úterý Srpen 25 15:24:21 CEST 2015

Ty moje LED moduly zaujaly i revizáka. Řešil jsem s ním, že v koupelně
musí být ne světla proudový chránič, nebo max. 12V a co s mojí sítí 32V
DC. Prý jednak že to není vyhrazené zařízení tak ať si tam dělám co
chci, pak řekl že když to není žárovka v objímce, ale pro výměnu
potřebuju nářadí, laik do toho nepoleze. :-)
Anděl