Cakanie na dlhodobe skusenosti s rozsiahlejsou instalaciou LED svetiel; was: ilegalny tovar

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 25 13:42:39 CEST 2015

No, to je dobra pripomienka; ale tiez fundemantalna vlastnost netrpezliveho
cakania je to, ze akakolvek doba sa zda byt dlho... ;-)

Problem je vsak v tom, ze pan kolega Andel sa prave priznal, ze ten
experiment vlastne este naplno nezahajil...

U neho je unikatne prave to, ze nema jedno-dve homodomo ci ad-hoc na
ali-bayoch kupovane svietidlo, ale vacsie mnozstvo ak som dobre pochopil
rovnakych svietidiel, ku ktorym je navyse kompletna a presna konstrukcna
dokumentacia. No a predpokladam aj to, ze si nejake necha do foroty; takze
ak po rokoch odide prvy z nich a on ho bude menit, tak urcite poreferuje,
ze ci bol dobry napad opustit ten skutocny Edizonov vynalez (t.j.
objimku), ze ci ten "novy" modul ma nejake ine svetlo oproti tym
"jazdenym" (t.j. ako sa prejavi degradacia LED/luminoforu); a tiez bude
mat skusenosti s tym 12V rozvodom, odvodom tepla, atd.

A na tieto informacie sa tesim.

wek