ilegalny tovar

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 25 09:05:13 CEST 2015

Mnojo, citanie s porozumenim, to je problem nielen maturantov, ako vidim...

- pozrite si ten obrazok: toto je predavane ako uplne normalna ziarovka,
nie je to halogenka a nie je oznacena ako specialna ziarovka ci tepelny
zdroj
- pisal som "pochopitelne aj s obsahom"
- vsetky svetelne zdroje s triedou ucinnosti mensou ako C su od roku 2012
zakazane, a od buduceho roka je to uz od triedy ucinnosti B (s nejakymi
vynimkami, tusim halogenky G9 budu este povolene do odvolania, nechce sa
mi hladat presne znenie zakona)

Dalej: toto nie je prebalena dalekovychodna ziarovka, ale je vyrobena v
Europskej Unii renomovanym vyrobcom (mimochodom, mam pocit ze Osram v
Novych Zamkoch vyrobu ziaroviek uplne ukoncil a linky zosrotoval, skusim
to overit).

wek