Kreslitko na jednoducha schemata

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Srpen 24 21:27:32 CEST 2015

Zdravim,

dneska jsem mel potrebu namalovat si kus schematu (jo, ta zalezistost s
optocleny, jsem si to chtel srovnat v hlave) a nic po ruce.

Kicad se mi stahovat nechtelo, tak jsem nabouchal do googlu neco jako
"online schematic editor" a vykouklo na mne docela provetive malovatko
od Digikey. Pro ulozeni to chce registraci, jinak je to jen v session,
ale exportovat se z toho da i tak - navic kdyz se ulozene schema nastavi
jako public, tak se da sdilet odkazem. Jen mi neni jasne, jestli do toho
pak muze kazdy hrabat, to bude chtit vyzkouset (viz nize dle libosti, je
to kopie).

Samozrejme tam jsou takove drobnosti, jako vygenerovani BOM a export do
kosiku a snad i nejaky PCB editor, ale tak daleko jsem nezasel :)

Tak kdyby se to nekomu hodilo: http://www.digikey.com/schemeit/

A ten muj "vytvor" je tohle: http://www.digikey.com/schemeit/#1vs0

Co se mi tam nepodarilo najit a udelat, je nejake oddeleni funkcnich
bloku - idealne carkovany obdelnik kolem, mozna to tam nekde bude, ale
nenasel jsem. Stejne tak jsem neobjevil, jak namalovat novou znacku
(treba v nabidce neni setipolohovy otocny prepinac, tak jsem to nahradil
DIPem).

Jako kreslitko proc ne, na zbytek je Kicad, Eagle a podobne (a vsimnete
si, jak jsem rad zapomnel na Formicu :)

Pavel Kutina