Mereni proudu s galvanickym oddelenim

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Srpen 24 18:00:58 CEST 2015

Dobry den,

ja by som Vam tiez odporucal to riesenie s dvoma optokoplermi (podla tej
appnote od vishay), dvoma operakmi a ako inspiraciu na zapojenie toho
volica tento obrazok:

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0045/8932/files/lcd-button-ladder.png?100430

Na druhej strane s A/D odhadnut.
A pre vizualny efekt este pripojit ku A277 so siestimi ledkami.

Richard Kaliciak