Hodiny Krizik H53D

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Srpen 24 08:16:32 CEST 2015

Zdravím,

> [...]
>
> Nicmene problem je, ze ta kruznice co opisuji ty palce po nasazeni na
> hridel je o kousicek vetsi nez je zachyt te prepinaci packy - zkousel jsem
> obe polohy a v te blizsi opravdu jeste kus chybi. Zrejme to i nekdo zkousel
> nejak obejit tim ze nahnul ten palec na te jedne kulise.
>
> Ty kulisy opravdu vypadaji original, ale prijde mi, ze jsou mozna z jine
> verze hodin, ktera mela jinej polomer.

> Tak zpet na stromy. Je to vcelku jasne - jina vyska ohybu toho U je kvuli
> kompenzaci sesazeni tech kulis tak, aby rovina souhlasila s tim talirkem.

Přesně tak! Ty vypínací budou zase jinak tvarované. Nasadit jdou jenom jedním
správným způsobem.

> Cerne kulisy maji cepy napevno a cervene sroubovaci - nema smysl delat oba
> cepy sroubovaci - jeden interval je vzdy aktivni.

Ano, dobrá trefa :-).

> Nespinalo to proto, ze ten zachyt na prepinaci byl malinko pootocen.

To bych hned navrhl prověřit, bývá to častá závada, že se pootočí na hřídelce
a pak hodiny jdou, ale nespínají.

> Takze ted shanim dve vypinaci kulisy a pripadne jeden ten sroubovaci
> kolicek.

Podívám se do svého šrotu, zda tam náhodou nemám jedny H3D (obyčejné
dvoutarifní spínačky, žádný orloj co máte Vy :-), ale kulisy by měly být
kompatibilní. Nejsem si jist, zda mají kolíček nebo ne (a vůbec zda je
ještě mám), ale pokud ano, jsou Vaše na ND.

Pavel