OT Daruji HP LJ 6L za odvoz

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Srpen 24 08:10:32 CEST 2015

Zdravim,

na podavac nekdy staci malo:
okena (ale nejradeji clean): nastrikat (jemne!) na konec A4, spustit
proces 'cisteni', podat mu ten nasakly konec papiru, ale nepustit ho -
kolecka se protaceji a hezky se cisti.

jenom pozor, at se papir neprotrhne. to je pak loveni kousku papirku v
systemu docela zabava a hlavne nasledne skladani (aka puzzle), jestli je
to vsechno uz ven.

vymena kolecek je az posledni moznost - ale uznavam, pri cene novych
stroju, ty nahradni dily jsou opravdu premrstene. To se hodi tak do
firem, kde maji zvlast budget na provoz a na nakup novych veci.

:)

Sam