[!!Mass Mail]oziveni nabijeni el. paletovaciho voziku YALE / 24V ?

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Pondělí Srpen 24 07:27:02 CEST 2015


Zdravím, byl jsem na víkend pryč, rozpojení Vašich článkových spojek se dá v pohodě - nejšetrnější je šestihranný ořech na golu. Uvnitř roubíku není olovo ale mosazná vložka (viz příloha), předepsaný utahovací moment je 25Nm.
Zvláštní je jednak 3V na článku a jednak, že na 21 V se ten nabíječ ještě nechytl, tady už by měl nabíjet protože spodní mez vybití gelovek se udává 1,85V * 12 = 22,2 a to už je blízko...

Zdravím
L. Kručinský


-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Saturday, August 22, 2015 8:22 PM
To: HW-news
Subject: Re: [!!Mass Mail]oziveni nabijeni el. paletovaciho voziku YALE / 24V ?

Znova jsem koukal na ty vaše fotky

http://tomik-k.rajce.idnes.cz/baterky_yale/
takže je to klasika. Šroub vyndáte a máte propojku dole. Ale bacha na ty závity v článkách, viděl jsem dost ztržených.
Anděl

Dne 22.8.2015 v 17:00 Kubat Tomas napsal(a):
> ted jsem se od nej zase vratil. musel jsem mu sebrat muj zdroj a stav byl 24V / 2,5A pri nabijeni.
> odpojena baterka ma ted 21V a origo nabijecka to zatim nedava, nedivim se .
> clanky co mely 3V jsou na 2,1V a zbytek kolem 1,7V atd.
> to vypada rozume ?
> zitra vecer mu zase pujcim zdroj a bude se pokracovat.
> rikal jsem, at tam zadnou hloupu nabijecku na 24V zatim nedava.
> jak by se to pripojilo na tu FZ80, kdyz ty kontakty na clancich jsou v gume ? jedine povolit ty spojky a nejak pod ne ?
> dekuji za info.
> tomik.
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa 
> Anděl
> Sent: Saturday, August 22, 2015 4:23 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: [!!Mass Mail]oziveni nabijeni el. paletovaciho voziku YALE / 24V ?
>
> Tak třeba se to nějak chytí. To omezení na 24V je poměrně málo, ale něco tam teče a zjevně články co měly 3V, už začaly klesat. Nechal bych to půl dne nebo den a pak znova změřit napětí. Až se to trochu srovná, ideální by bylo nabité články vybít na minimální napětí  (hlídat aby se nevybily moc) a pak to celé dát nabíjet. Když to budete nabíjet všechno v sérii bez toho vybití, nabité články se budou přebíjet. Ale nejspíš tam nebude nabitého nic, takže asi nemáte co zkazit. Nevím odkud jste, ale pokud to máte blízko do depa ČD do Ostravy, Olomouce nebo Ústí n.L, domluvit s nima, jestli (a za kolik) by vám to připojili na FZ80 a udělali aspoň 2-3 cykly vybít/nabít. Máte to s hlídáním napětí každého článku zvlášť. Nejspíš by to té baterce dost pomohlo.
> Anděl
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz 
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: battery pin.jpg
Type: image/jpeg
Size: 70759 bytes
Desc: battery pin.jpg
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20150824/1aea18e9/attachment-0001.jpg>


Další informace o konferenci Hw-list