Hodiny Krizik H53D

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Srpen 23 14:03:26 CEST 2015

Zdravim,

v ramci vycviku jsem si koupil vyse uvedene tydenni spinacky
http://www.cncnet.info/galery/hodinky/2015-08-23%20Spinaci%20hodiny%20Krizk%20H53D/

  Opravil/seridil jsem je co se tyka cele mechaniky nicmene mam problem,
ze ty dve nastavovaci kulisy co delaji denni spinani se mi zdaji ze do
hodin nepatri. Jednak na jedne tedy chybi ten palec co preklapi spinac a
druhak i kdyby tam byl tak ty palce zabihaji moc vysoko na prumeru.

Nemate nekdo poneti zda to jsou opravdu z jinych hodin a nebo jen mi
neco unika? Pripadne nenasli byste doma nekdo ty originalni treba z
nejakeho vraku. A take mi chybi tri kulisy (plisky silne 0.5mm) do
tydenniho programu.

Dekuji za pripadne info.