Micro USB konektor na kabel

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Srpen 23 10:03:06 CEST 2015

Nepoužíváte někdo tento konektor:

http://www.gme.cz/usb-konektor-micro-usb-b-p832-241

Sice má být na kabel, ale na obrázku ani v dokumentaci není žádná krytka.
Opravdu to má nezakryté pájecí kontakty?

Případně nemá někdo vyzkoušený jiný model?

Jde o to, že mám nabíječku s USB výstupem do auta, ale zjistil jsem, že 1A
výstup je málo pro dobíjení mobilu při zapnutém displeji. Navíc se nabíječka
nápadně moc hřeje. Tak bych chtěl využít 2A nabíječku, která mi zbyla po
navigaci. Jenže má mini USB a mobil potřebuje micro. (redukce mini - micro
to neřeší, protože původní mini nemá propojené datové piny).

Zdeněk