Kviz na vikend

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Srpen 23 08:00:47 CEST 2015

Nevím, jaký typ extrudéru máte, ale chce to laborovat s přítlakem kolečka a také se směrováním filamentu (pokud vstupuje do extrudéru třeba zešikma, má tendenci sklouzávat ze zoubků na hřídeli). Když jsem ze začátku měl tento problém, vyřešil jsem ho vytisknutím užšího a delšího zaváděcího očka filamentu, takže ten teď je nucen mezi kolečka vstupovat skutečně kolmo.

Jakub Šerých