RE: OT - malá dojezdová pneumatika

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Srpen 22 08:18:50 CEST 2015

" A stojí prý 6.500 Kč. Je to možné? "
Jak může expert vycházet z tak pofidérní informace typu jedna paní povídala?
:-)

Cena se liší podle výrobce a modelu a začíná někde od 1500 Kč. Bohužel jsou
i auta, kde už nejde ani přikoupit.
Hlavní motivací výrobců pro vyřazení rezervy ze standardní výbavy je úspora
hmotnosti a tím snížení spotřeby (emisí). Vedlejší efekt je snížení
výrobních nákladů a vykazování většího zavazadlového prostoru (běžně se dnes
udává velikost kufru včetně místa pro rezervu).

Rezervu jsem 20 let nepotřeboval, ale i tak bych ji chtěl v autě mít už jen
kvůli pocitu, že nezůstanu někde stát u silnice...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr
Zahradnik
Sent: Friday, August 21, 2015 9:02 PM
To: HW-news
Subject: OT - malá dojezdová pneumatika

Ahoj,

mám v autě takovou tu malou dojezdovou pneumatiku jako rezervu. Dnešní auta
se prodávají bez rezervy, byť na ni třeba mají místo, ale prostě v ceně
není. A stojí prý 6.500 Kč. Je to možné? Co je na tom tak drahého? Je to
normální?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem