Re: OT - malá dojezdová pneumatika

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Srpen 22 01:28:03 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 22.8.2015 od Havran Jiří:

> Mam velmi kratce, takze zkusenosti nicotne. Nicmene pocitove jsem
> spokojen. Vyssi posez skvely na ma stara kolena, dobre videt. Jinak
> uvnitr troche mene mista nez v minulem (Ceed), ale pohodlnejsi
> (meksi a vyssi podvozek, rozchod I rozvor cca stejny). Ale jako u
> vseho jineho I zde je videt katovani kostu...

Tak to je pěkné. Děkuji.

> P.S. asi po dojezdovce budu koukat taky, ta lepici sada moc duveru
> nevzbuzuje, vestsi diru ci z boku neudrzi.

Já jsem rezervu použil jednou za 16 let, co mám současné auto. Jasně,
že jsem píchl vícekrát, ale to bylo vždy tak, že jsem to zjistil tak,
že vzduch ubýval pomalu, takže nebylo potřeba dávat rezervu. Přesto si
myslím, že je to docela dobrá věc :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem