OT: starsi bod obnovy win7

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Srpen 21 22:17:01 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 21.8.2015 od Miroslav Mraz:

> No, v tomhle si neporozumíme. Já když mám 64-bit systém, chci aby
> aplikace byly také 64-bitové, protože pokud jsou správně napsány a
> optimalizovány, lépe využívají prostředky procesoru - mělo by se to
> projevit i na rychlosti.

Ono to u běžných normálních aplikací, které těch prostředků a hlavně
paměti nepotřebují hrozně moc, případně nedělají nějaké časově náročné
výpočty, v podstatě není nijak znát. Jinými slovy, když to bude
například program pro účetnictví, asi to nepoznáš. Jasně, pokud to
bude CAD nebo software vyžadující velkou výpočetní sílu, už bys to
poznat měl.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem