OT: starsi bod obnovy win7

Jindroush kubecj na asw.cz
Pátek Srpen 21 20:00:57 CEST 2015

Proste Windows zamykaji bezici EXE/DLL na disku. Pokud aktualizovana
aplikace (nebo nejaka, ktera aktualizovane DLL pouziva) bezi, odlozi se
nove soubory bokem a premisti se na spravna mista po restartu OS.
Nesouvisi to vubec s multitaskingem.

64bit aplikace nejsou moc potreba, 32bitove az na vyjimky (napr.
databaze, prace s velkymi mmaped soubory) dostacuji a funguji vsude.
http://www.howtogeek.com/194119/why-are-most-programs-still-32-bit-on-a-64-bit-version-of-windows/
32/64 bitovost se pozna bud pohledem na magic souboru, nebo v task
manageru (*32)