OT: starsi bod obnovy win7

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Srpen 21 19:47:18 CEST 2015

Okolnosti mě přinutily vrátit se po 10 letech k Windows, tak zkoumám
Win7 64-bit a nestačím se divit. Připadá mi to, že pánové z Redmondu
ještě nezaznamenali, že systém je multitaskový. Třeba v Ubuntu běží
aktualizace a zároveň lze na PC normálně pracovat. A restart je potřeba
(zatím) jen když se změní jádro. Samosebou vše se dá odložit, případně
nastavit podle potřeby.
Mě dostalo, když jsem zjistil, že 64-bitové ovladače jsou v adresáři
system32. Dovolím se pozeptat (není to tak důležité) - jak se pozná, že
je aplikace 64-bitová ? V Properties jsem to nikde nenašel - tedy ne že
by to byla důležitá informace, ale přece jen podle toho, co říkali
bývalí kolegové a co jsem zatím vyzkoumal sám, zatím se spíš dělají jen
32-bit aplikace, předělávat to na 64-bit asi není tak důležité. To taky
moc nechápu, přece jen když si pořídím 64-bit systém, tak chci i 64-bit
aplikace, jinak to nemá moc smysl.

Mrazík