OT: starsi bod obnovy win7

Pátek Srpen 21 18:45:11 CEST 2015

Skrz gpedit.msc jde zda se zablokovat aktualizace i ve Win10, ale jeste
jsem neoveril.
Kazdopadne, na W10 me zacina stvat, ze implicitne povazujou uzivatele za
blbce, ktery nebude chtit nic extra nastavit. Az nebudou W7, jsem
zvedavej, na cem pobezi aplikace v prumyslu. Uz W7 jsou trosku problem
proti XP.
Ted delam backup/restore kvuli prenosu na SSD a nejde zvolit skoro zadna
option, vsechno si to dela podle sebe jak chce a nakonec jsem musel
natvrdo smazat puvodni systemovou partition, jinak to delalo jen nesmysly.