OT: starsi bod obnovy win7

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Srpen 21 14:03:37 CEST 2015

Pre tych co radi aktualizuju:

http://pc.zoznam.sk/novinka/aktualizacie-windows-10-sposobuju-bsod-problemy-s-hardverom

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Friday, August 21, 2015 12:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: starsi bod obnovy win7

Ve Win10 Pro ty volby snad zustaly (nevim, nemam je tu, jen co jsem cetl).
Ve Win10 (bez Pro) se aktualizace nedaji vypnout, jen se da nastavit instalovat "Automaticky (doporučeno)" nebo "Upozornit na naplánování restartování", cemuz nejak nerozumim.
Jeste se tam da nastavit, jestli se aktualizace maji stahovat i z jinych pocitacu v siti a umoznit distribuci stazenych aktualizaci jinym pocitacum v siti nebo i Internetu (coz je ve vychozim stavu zapnute).

Mam tu nonstop spusteny Win10, ktere nyni maji stazene 4 aktualizace (jedna je kumulativni) a pisou, ze "se nainstaluji az pocitac nebudete pouzivat". Uz je to tak vice jak tyden.

Martin Hanek