Test pravosti FT232RL

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 21 13:19:08 CEST 2015

Jestli existuje testovací SW nevím (ale určitě to bude vědět strejda).
Každopádně se takový test dá napsat, mechanismus detekce těch
fake chipů je znám.

Nechce se mi to teď hledat, ale princip byl nějaký takový, že se zapsalo
do EEPROM 8 bitů dat. Ty originální vždy zapsaly tvrdošíjně 16 bitů,
i když se požadoval zápis 8 bit. Ty fake fungovaly "příliš dobře", zapsaly
skutečně jen těch 8 bitů. Takže se dalo snadno vyhodnotit, kolik se toho
tím zápisem změnilo.

Udělat modifikaci třeba driveru na Linuxu tak, aby uměl nahlásit orig/fake
by asi nebylo nijak dramaticky složité.

PL