OT: starsi bod obnovy win7

Jindroush kubecj na asw.cz
Pátek Srpen 21 12:19:22 CEST 2015

On 21.8.2015 12:11, Petr Zahradnik wrote:

> Aktualizace se dají vypnout. A tedy spustit na požádání, když to chceš
> udělat. Stejně tak se dá vypnout automatický restart.

Do Windows 8.1. Od Windows 10 strasi tim, ze aktualizace budou napevno
nevypnutelne a automaticke, a ze se zrusi 'uterky'.

A ten automaticky restart - to fakt je v nejakych win zaply napevno? Me
vzdycky prudi s restartem dialog, a nejsem si jist, zda jsem ho
nastavoval (win 7)

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.