RE: [!!Mass Mail]RE: Jak generovat zvuk pod vodní hladinou?

Pátek Srpen 21 12:03:08 CEST 2015

Jo, kolega z Divesoftu by tady asi uvedl potápěčské dorozumívací systémy na bázi mlácení do trubky, to funguje taky. Ale ty autohoukačky jsou hotové a na pultě.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of sam.hw
Sent: Friday, August 21, 2015 10:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: [!!Mass Mail]RE: Jak generovat zvuk pod vodní hladinou?

Zdravim,

jenom mne tak napadlo (kdyz selzou vsechny nahradni reseni misto podvodniho repraku) pouzit klasicky zvonek (takovy kovovy, miniatura kostelniho zvonu) a elektromagnetem do toho tuknout kladivkem.
to musi fungovat spolehlive (trebaze to bude jenom klinknuti a ne zvuk klaksonu, ale podle mne to musi byt pod vodou slyset jak blazen)

:)

   Sam