OT: starsi bod obnovy win7

Jindroush kubecj na asw.cz
Pátek Srpen 21 12:01:05 CEST 2015

On 21.8.2015 11:40, Petr Simek wrote:

> Jinymi slovy - muzete mit aktualizovano na 100% a presto se muzete
> stat siritelem malvare protoze se objevil novy bug.

Jiste, ale stale je treba zmensovat ty sance napadeni. Uz tim, ze zname
bugy s aktualizacemi mam opatchovane a nad tim mi bezi moderni AV, nemam
nainstalovany zbytecny pluginy v prohlizecich, pripadne muzu pouzivat v
prohlizecich paranoidni NoScript/Adblock apod. Tim proste omezuji
mnozstvi der. A je to treba, moderni exploit kity jako prvni vec proste
otestuji na vasem pocitaci automaticky vsechny zname diry. Dtto
vulnerability scannery oproti otevrenym portum - routery s dirama,
webservery bez aktualizaci, CMSka se znamymi bezpecnostnimi dirami...
Uplne bez namahy na strane utocnika.

V kazdem pripade, rict si neco ve smyslu, ze kdyz to neni 100%, ze je to
jedno, je nerozumny.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.