OT: starsi bod obnovy win7

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Srpen 21 11:59:56 CEST 2015

JJ, zrovna teď o víkendu jsem byl podobně nadšenej, když se mi PC asi 3x
během večera restartovalo kvůli aktualizacím. Restart navíc proběhnul
bez jakéhokoli varování, takže veškeré rozdělané věci byly rázem v háji.

Nebo když máte plný sál lidí, kterým máte přednášet a deset minut z
přiděleného času vaříte z vody, protože nemáte k dispozici data k promítání.

Další třeba takové drobnosti, jako že zmizí pravidla z firewallu, nebo u
PC s touchscreenem se zapne přihlašovací obrazovka a pak dumáte, jak
sakra zmáčknout CTRL-ALT-DEL, když nemáte klávesnici.

Takže jo, potřebě aktualizací rozumím, ale taky myslím že by se to dalo
udělat líp.

JMN