GPRS modul se pripoji na 3G sit???

Petr King petr.king na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 20 14:51:47 CEST 2015

Odkaz nefunguje, ale videl jsem, ze cinani nekde pisou, ze to umi 3G.
Myslel jsem, ze se spis jedna o vtip, nebo neznalost, jako to u nich chodi.
Mimochodem, to uz se vazne klonuje i SIM900? A da se tedy prinutit, aby
bezel pouze ve 2G? Ke klonu asi nebude existovat zadny datasheet, ne?
:-) prijde mi to jako blbost :-(

P.