starsi bod obnovy win7

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Srpen 20 14:13:02 CEST 2015

Zdravim,

 > Stare zlate pravidlo Nesturaj do toho co funguje
 > uz davno nie je "in"
Podpis.

 > Asi to bude tym, ze MS predava produkt ktory je nedokonceny, ...

1. Agilni metody vyvoje leti svetem. Tam plati: je lepsi spatne
fungujici aplikace, nez zadna.

2. Praxe ukazala kde je zlaty dul:
- uzivatel je nejlepsi tester: rychli, spolehlive nahlasi vsechno, overi
vsechno
- za chyby se plati: a zakaznici radi plati.

Nejhorsi je, ze to neni jenom problem s produkty MS. Podobne manyry
bohuzel se stehuji do (skoro) vsech SW a OS.

:)

   Sam