Certifikat

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Srpen 20 14:04:05 CEST 2015

No upgrade bude mozno lacnejsi.
A k logu pribude aj "Verny zakaznik"

:)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of sam.hw
Sent: Thursday, August 20, 2015 1:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: Certifikat

Zdravim,

prave v ponedli jsem se kokal na dvere jedne firmy, kde byla samolepka s necim podobnym: 'Spolehliva (nebo proverena?) firma roku 2015'
Jsem si myslel, ze je to dobry joke ... a ted koukam, ze je to dobry kseft (pro 'udelovatele').

A k te 'vecnosti certifikatu': ano - ten rok je uveden naveky ... jenom kdyz to bude nekdo chtit i na pristi rok, musi zaplatit znovu. Takze opravdu dobre vymysleno. :-D

Anebo si to opravdu natisknout sam.

:)

   Sam