starsi bod obnovy win7

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 20 13:39:03 CEST 2015

Jestli to nebude tímhle:

https://support.microsoft.com/en-us/kb/3068708

Smažte aktualizace 3045999 a 3075249, jestli to pomůže.

Zakažte aktualizace a nespravujte co není rozbitý, ani to nenechte spravovat
někoho cizího.

A příště, pokud vám všecko chodí jak má, neaktualizujte.

----- Původní zpráva -----
Od: Vláďa Anděl

měl bych takovou prosbu - bojím se teď vypnout počítač. Předevčírem nám 2x
vypadla elektrika, 15.8. se aktualizoval Avast a vytvořil bod obnovy. Včera
mi při spuštění počítač nabídnul pouze nouzový režim a v něm mi doporučil
obnovení systému. Asi půl hodiny to kontrolovalo disk, pak se obnovoval
systém. Napsalo mi to, že obnovení neproběhlo správně, ale z toho se
normálně windows spustilo. Hned jsem dělal kontrolu disku a defragmentaci,
všechno proběhlo v pořádku. Taky jsem spustil aktualizaci systému, nedělal
jsem jí 2 měsíce. Po restartu to zase nenaběhlo a nabízelo to pouze obnovení
systému se stejným výsledkem. Neproběhlo správně, ale počítač se potom
spustil.

Co nechápu - nabízí mi to pouze poslední dva body obnovy a dokonce už ani z
toho 15.8, ale dnešní a včerejší, kdy se to pokoušelo o obnovení. To si jich
to víc nepamatuje? Takhle se ten systém dokáže sám sebe zničit... Klidně
bych zkusil nějaký starší. S tím dnešním bodem obnovení se to rozeběhlo,
nehlásilo to chyby. Je mi to hodně divné a nevím, co od toho mám očekávat
při dalším spuštění počítače.