starsi bod obnovy win7

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Srpen 20 12:45:47 CEST 2015

Je tam tlačítko, které zobrazí i starší body obnovy. Teď z hlavy nevím co je na něm napsáno.

Licenční číslo lze zjistit - jsou na to probgramy. Já když jsem měl tento problém použil CD Wondershare Live Boot. Ukáže jaké windowsy tam jsou a licenční číslo. Pak nainstalovat z libovolného CD se stejným typem Windows a použít toto numero.

Bitová kopie je ta záloha kterou jste si nikdy neudělal :-).

    Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, August 20, 2015 11:45 AM
To: konfera
Subject: OT: starsi bod obnovy win7

Dobrý den,
měl bych takovou prosbu - bojím se teď vypnout počítač. Předevčírem nám 2x vypadla elektrika, 15.8. se aktualizoval Avast a vytvořil bod obnovy. Včera mi při spuštění počítač nabídnul pouze nouzový režim a v něm mi doporučil obnovení systému. Asi půl hodiny to kontrolovalo disk, pak se obnovoval systém. Napsalo mi to, že obnovení neproběhlo správně, ale z toho se normálně windows spustilo. Hned jsem dělal kontrolu disku a defragmentaci, všechno proběhlo v pořádku. Taky jsem spustil aktualizaci systému, nedělal jsem jí 2 měsíce. Po restartu to zase nenaběhlo a nabízelo to pouze obnovení systému se stejným výsledkem. Neproběhlo správně, ale počítač se potom spustil.

Co nechápu - nabízí mi to pouze poslední dva body obnovy a dokonce už ani z toho 15.8, ale dnešní a včerejší, kdy se to pokoušelo o obnovení. To si jich to víc nepamatuje? Takhle se ten systém dokáže sám sebe zničit... Klidně bych zkusil nějaký starší. S tím dnešním bodem obnovení se to rozeběhlo, nehlásilo to chyby. Je mi to hodně divné a nevím, co od toho mám očekávat při dalším spuštění počítače.

V tom nouzovém režimu mi to také nabízelo spuštění bitové kopie systému. Co to je? To je nová čistá instalace? Takže budu muset všechny programy instalovat znova?

Vlastně ani nevím, jak to mám s licenčním číslem. Koupil jsem počítač s Vistama a pak hned Windows 7 jako upgrade pro Vista. Ale licenční číslo mám jen k tomu upgrade. Od Vist nenám ani instalační médium, ani už asi nenajdu licenční číslo ... možná jestli je na nálepce, co se lepí na počítač. Musel bych hledat. Dá se takový systém přeinstalovat jen z média určeného pro upgrade?

Anděl