Certifikat

Čtvrtek Srpen 20 09:37:11 CEST 2015

Copak s nabídkou - tu asi můžete hodit do koše.
Ale až někdo ten certifikát bude požadovat, jinak že od vás nekoupí ani
vakuum do žárovek, tak to skončí sranda a začne náboženství.

Já jsem v posledním zaměstnání vystavoval ES Prohlášení o shodě.

Pro ty šťastné co nevědí a nemusí vědět co to je a k čemu je to dobré - je
to bumážka, že na výrobcích můžete mít značku CE a zákazníkům by to mělo
stačit (pokud jim to nestačí, poštvou na vás nějaké kontorenky a ti zjistí
nějaký nedostatek - ohledně toho existuje spousta norem, předpisů a
vyhlášek, prase aby se v nich vyznalo - miliony začnou lítat), ale některým
to nestačí a chtějí další bumážky.

Například jsem vystavoval "Prohlášení o použitelnosti" - že šroubek M3x8 co
si u nás objednali dle obchodní smlouvy číslo 12345 byl vyroben podle
schválené a platné výkresové dokumentace schváleným a platným technologickým
postupem a tudíž ho lze použít jako originální náhoadní díl do rotačního
uňuchadla typové číslo 67890.

Taky po mně jeden koumák chtěl certifikát o magnetické permeabilitě, byl
dost odrzlý, že oni to chtějí a potřebují a my jim to nedodáváme -
diskutoval jsem o tom tady:

 http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2009-December/367006.html