Certifikat

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Srpen 20 09:35:12 CEST 2015

Tak mozna brigadnik co se chce prezentovat.
U nas totiz mesicni mereni zrusili a chodi ted jednou za rok.
Technika zrejme propustili. Mame si pry sami hlidat spotrebu, ze kdyby byl nekde velky unik tak se na to prijde pozde a nedoplatime se.
Jindra Polivka

  ----- Original Message -----
  From: Karel M
  To: HW-news
  Sent: Thursday, August 20, 2015 8:59 AM
  Subject: Re: Certifikat

  Nedávno u brány mladý muž v obleku resp. prostě společensky oblečen (černé kalhoty košile atd..) , už jsem ho chtěl sprostě vyhodit, když jsem si všiml že má v ruce přístroj, byl to odečet vodoměrů, asi nějaký student na brigádě. Každopádně sousedi mu ani neotevřeli a část obce asi také ne, holt blbý nápad vzít si na odečty oblek.

  K.