Certifikat

Čtvrtek Srpen 20 01:29:26 CEST 2015

Asi tak nějak. Jako když mi včera přišly ke dveřím dvě holky, mávaly mi
před očima jakýmsi papírem že mají pověření od energetického regulačního
úřadu a prý že jdou kontrolovat EAN kódy a dotační tarify. Samosřejmě
chtěly vidět poslední fakturu za elektriku. Chvíli jsem přemýšlel, kde
se tyhle výrazy naučily a pak jsem je vyhodil. Šly k sousedce a ta se s
nima vybavovala půl hodiny. Holt někteří myslí poněkud jinak :-)
Anděl